BURSLULUK İLE İLGİLİ BAŞVURU NASIL YAPILIR VE SONRASINDA NELER YAPILIR
1- Başvuru https://e-okul.meb.gov.tr/SinavIslemleri/BasvuruIslemleri/DPY/SNV00004.ASPX adresinden yapılır.. Açılan sayfa da bilgiler girilir.. Güvenlik kayıt no ilk girişte istemez ama ikinci defa girişte ister o yüzden ilk girdiğinizde bir yere not etmeniz gerekmektedir..
2- Sisteme girdikten sonra ailenizin fert başına düşen gelirini yazıp kaydetmeniz gerekmektedir.. (MEB'in 2023 yılına belirlemiş olduğu fert başına düşen miktarın 111.600,00 TL'yi geçmemesi gerekmektedir)
( Bu da nasıl hesaplanıyor.. Ailenin 2023 yılına ait tüm geliri toplanır ve ailenin toplam fert sayısına bölünür ve Fert başına düşen para sisteme girilir)
3- Bundan sonra ne yapılır.. Bizim onay sayfamıza düşer..
4- Bizim yapmış olduğunuz başvuruya onay vermemiz için okula evrak getirmeniz gerekiyor.
5- Okula hangi evrak getirilecek..
⁃E devletten aile nüfus kayıt örneği çıkarılacak. https://giris.turkiye.gov.tr/Giris/gir
⁃2023 yılına ait tüm geliriniz gösteren maaş bordrosu, muhasebe raporu, çalıştığınız yerden alınacak belge, Vergi dairesinden alınacak belge, vergi levhası vs. Detaylı Bilgi kılavuzda yazıyor.
⁃Ek-1 Öğrenci ailesinin maddi durumu gösteren beyanname doldurulacak. Ek-1 formu için tıklayınız.
Toplamda idareye 3 evrak getireceksiniz.
6- Bize getirmiş olduğunuz evraklar incelendikten sonra herhangi bir sıkıntı yoksa başvuruya onay verilecek.
7- Başvuruya onay verdikten sonra çıktı imzalatılacak.
İşlemler böylelikle tamamlanıyor..